Как не платить за PR и увеличить присутствие в инфопространстве
Публикации в СМИ считаются одним из мощных маркетинговых инструментов. Но не всегда за размещение в прессе нужно платить. В то же время платные материалы могут играть в минус, если читатель понимает, что это реклама.
Про особливості взаємодії pr-менеджерів підприємств та журналістів розповів заступник головного редактора газети «Закон і Бізнес» Валентин Богунов під час семінару «Оптимізація процесів, податкове планування та розвиток бізнесу», організованого Комітетом сприяння малому та середньому бізнесу Київської торгово-промислової палати.
За його словами, щоб написати якісний матеріал, потрібно думати із позиції тих людей, які будуть його читати. Головний критерій – такий матеріал має містити відповідь на питання читача «а що мені з цього?». При цьому потрібно враховувати особливості пошукової оптимізації.
На думку В.Богунова, ідеальною є та реклама, яка отримує вірусний ефект. У такому разі компанія не витрачає ні копійки, а люди самі її поширюють. При цьому він порекомендував не забувати про психогачки – словосполучення, що спонукають користувачів клікнути на матеріал і прочитати його.
Завдяки цим правилам та особливостям підготовки матеріалів малий і середній бізнес може підвищити присутність у інформаційному просторі та безкоштовно популяризувати свій продуктчи послуги через засоби масової інформації.
Також під час семінару міжнародні експерти, представники вітчизняного бізнесу та юристи розкрили особливості оптимізації процесів, податкового планування та розвитку бізнесу.
Куратор комітету – перший віце-президент КТПП Людмила Сізікова – зазначила переваги медіації в Україні та наголосила, що медіація є потужним інструментом вирішення бізнес-спорів. Голова Комітету, керівник агентства «LipskyMarketingGroup» Олександр Липський звернув увагу бізнесменів на можливості видання Київською ТПП «Юридичного гіда для ведення бізнесу в Україні».
Литовський сертифікований ТОС-експерт з напрямку «Управління виробництвом і ланцюги поставок» ГедрюсБальніс розповів, як поліпшити ланцюги поставок, оптимізувати асортиментну матрицю і підвищити рівень сервісу. Провідний спеціаліст з податкового планування Владислав Макаренко поділився секретами, як правильно заощадити на податках не порушуючи законодавство.
Експерт з розробки маркетингових стратегій Ірина Горбунова поділилася інформацією про планування маркетингу в сучасних реаліях. Вона наголосила, що в першу чергу треба визначити позицію конкурентів. За її словами, коли ми починаємо роботу над розвитком свого бізнесу, ми повинні розуміти, що ми розвиваємося разом з конкурентами.
Головний юрисконсульт ТОВ «Новини 24 години» з телеканалу «NewsOne» Іван Єкімов розповів про правові аспекти та відповідальність взаємин бізнесу і ЗМІ.
Материалы по теме
У покупателей СМИ будут проверять репутацию
05.09.2022
Что писали СМИ перед войной изучит комиссия
22.06.2022
Телевидение перенесли в приложение Дія
06.03.2022
Всех журналистов возьмут на строгий учет в Азербайджане
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Жителей Братиславы приучат видеть хорошее в жизни
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
ЕСПЧ: тревожность адвоката — не основание для ареста журналиста, который о нем написал
в„–50 (1556), 11.12—17.12.2021
«НАШ» снова хотят лишить лицензии
17.09.2021
Отказывать журналисту в информации станет безопаснее - проект
в„–7 (1513), 13.02—19.02.2021
Повышенными штрафами защитят журналистов от нападений — проект
в„–25 (1479), 20.06—26.06.2020
Комментарии
К статье не оставили пока что ни одного комментария. Напишите свой — и будете первым!