Закон і Бізнес


Регуляторна матриця


№21 (1111) 25.05—31.05.2013
3468

Бізнес-сніданок «Виведення на ринок України нового продукту: що необхідно враховувати?» відвідали представники провідних міжнародних та українських компаній, що працюють у сфері фармацевтики та охорони здоров’я.


Під час заходу обговорювали питання щодо регуляторних, юридичних та практичних аспектів, які слід ураховувати при виведенні продукту на вітчизняний ринок.

Учасники ознайомились із матрицею регуляторних зон, на які необхідно звернути увагу при виведенні лікарського препарату на ринок: антимонопольне регулювання, реєстрація лікарських засобів, обмеження при імпорті останніх, ціноутворення, обмеження у сфері державних закупівель та при просуванні лікарських засобів.

Крім того, обговорювали питання інтелектуальної власності при виведенні на ринок продукту, а саме щодо ліцензування об’єктів інтелектуальної власності, вибору назви лікарського засобу, знаків для товарів і послуг.

Поряд з іншим учасники дізналися про процедуру реєстрації товарного знака в разі використання торгової марки при виведенні продукту на ринок, процедуру реєстрації винаходу, способи патентування та види патентів, а також про можливі антимонопольні ризики, що виникають при виведенні на ринок продукту, й отримали рекомендації щодо управління такими ризиками.

Бізнес-сніданок провело АО Arzinger.