На форумі правники, маркетологи та вчені будут обговорювати інновації, тенденції та нові стратегії просування юридичного бізнесу та розвитку адвокатури.
Рішенням Експертної ради НААУ №117 від 12.09.2018 Осінній форум ААУ «Адвокатура. Формула успіху» акредитований, передає «ЗіБ».
Як повідомили в НААУ, всі учасники форуму отримають сертифікат про підвищення кваліфікації (7 балів). Форум буде проходити 20 вересня в конференц-холі «Депо», за адресою: м Київ, вулиця Антоновича, 50.
На заході розглядатимуться наступні питання:
1. Майбутнє юридичного бізнесу, а саме:
- Тенденції та конкуренція на юридичному ринку
- Full-service чи сімейний бізнес? Де знайти місце індивідуально практикуючому адвокату?
- Виклики, прогнози, досягнення і персональний вклад Вашої компанії.
2. Розвиток юридичної компанії, а саме стратегія побудови внутрішніх і командних комунікацій.
3. Маркетинг для індивідуально практикуючого адвоката, зокрема self-брендінг та найбільш ефективні інструменти просування своїх послуг.
4. Legaltech/ Інновації в IT& юридичному бізнесі.
5. Монополія адвокатської діяльності. До чого бути готовим?
Також в програмі заплановані майстер-класи nonstop:
- Надання інтерв'ю представникам ЗМІ (преса, ТВ, радіо);
- Формування бренду роботодавця;
- Адвокати & етикет & імідж;
- Коучинг — де взяти ресурси для бізнесу та життя;
- Економія часу для головного: робота з інформацією;
- Фішки і м'ясо в ораторстві;
- Управління конфліктами та ін.
Серед спікерів представники: ESQUIRES, EVRIS, ADERHABER, EQUITY, Lavrynovych&PartnersLawFirm, VB PARTNERS, AMBER CORPORATION, АБ Олени Бабич, Босом Груп, InfotropicMedia, Міжнародна палата альтернативного вирішення спорів та Бюро переговорів, ЮРЛІГА, Будинок юриста, GOLOVA BOUTIQUE, «Живе Діло» , АТ MITRAX, ALEXANDROV&PARTNERS, «Жованнік і партнери», AVG, TOTUM, DMITRIEVA&PARTNERS, Marshallyer & Partnersі ін.