Закон і Бізнес


Презумпція вишуканості

Володарки адвокатських свідоцтв освоїли нову мову


№25-26 (1375-1376) 26.06—06.07.2018
Вероніка ВОЛИК
3889

Можливо, у правовому співтоваристві скоро знайдеться місце для нестандартних підходів. Але знатимуть про них лише учасниці Жіночого клубу ААУ. Адже виключно жінки можуть підходити до самовдосконалення з того боку, який чоловіки навіть не бачать.


Не для джентльменів

Укотре прекрасна половина юридичної спільноти довела, що вміє відволікатися від надсерйозної професії витонченим та притаманним лише їй способом.

Кожне засідання Жіночого клубу Асоціації адвокатів України — не просто приємні посиденьки правників на підборах. Це захід, на якому прогресивні та професійні стають ще кращими. Адже кожного разу вигадливість організаторів дивує все новими та новими пропозиціями. Свіжі віяння, які мотивують представниць клубу на досягнення нових вершин в адвокатській діяльності, щоразу додають корисного досвіду.

Після дослідження всіх граней адвокатської майстерності та нововведень до кодексів та законів хочеться забути про свої обов’язки на роботі. Але, ступивши на шлях розвитку, жінки, які вирішили осягнути все, не звертають із нього навіть під час дозвілля, яке щоразу перетворюється на тренінги та майстер-класи.

Якщо замислитись, то професія юриста багато в чому збігається із «професією» жінки. І тим, і іншим необхідно мати універсальні знання та навички. А здобути їх без натхнення ніяк не вийде.

Четверта зустріч клубу надихнула чарівних адвокатів магією квітів і таємницями маркетингу.

Флористи-юристи

Лише щось прекрасне здатне відволікти від багатотомних справ і неприязної атмосфери судів. Однак не всі привабливі речі підходять саме жінкам. Чого не скажеш про квіти, які не лише дивують ароматами та чудовим виглядом, а й можуть багато чого сказати.

До того ж вони мають безпосередній стосунок до ділового етикету, який в офіційному світі костюмів займає почесне місце.

Виявилося, що духмяні презенти мають гендерні відмінності й форма квіткової композиції залежить від того, кому вона належатиме — їй чи йому.

До речі, чоловічі букети своїм виглядом нагадують холодну зброю і їхні потенційні адресати завжди залишаються задоволеними таким проявом уваги. Хоча наші переконання й свідчать про протилежне.

Для кожного випадку, події квіти варто підбирати, керуючись багатьма критеріями. Важливим є і колір, і подача, і, без сумніву, сама рослина.

А от кількість квітів абсолютно не має значення. І хоча обдаровані не втомлюються рахувати стебла та бутони в букетах, від них не залежить траурність композиції. Виявляється, переконання щодо парності й непарності — лише стереотип із радянських часів, який міцно засів у нашій свідомості. А ось на Туманному Альбіоні букетною математикою не переймаються і не відволікаються від флористичної насолоди.

Як з’ясували члени клубу, лише одна квітка може розповісти цілу історію. Так, орхідея може свідчити про повагу, гвоздика означатиме прояв довіри, а жоржина може сказати «дякую». А якщо ж адвокат успішно захистив інтереси підсудного у кримінальному провадженні, клієнт може віддячити йому букетом конвалій — символом здобутої волі.

Виявилося, що й у царстві Феміди мова квітів може бути потрібною.

Особистісний маркетинг

Ні для кого не секрет, що побудувати успішну кар’єру людина без внутрішньої гармонії не зуміє. А визначити, в чому шукати баланс і які цілі першочергові, допоможе не психолог, а... маркетолог. Адже у світі, де превалюють ринкові відносини, ключі від щастя — і особистого, і професійного — можна знайти за допомогою правильного позиціонування.

Трохи незрозуміла на перший погляд дефініція означає не що інше, як вміння відрізнятися від інших. Це золоте правило маркетингу і побудови успішного «Я». І свою індивідуальність у прискореному ритмі життя необхідно формулювати швидко і коротко. Презентація має тривати не більш як 5 с і повинна містити ту родзинку, якої не знайдеться більше ні в кого. Представницям клубу запропонували сформулювати та оголосити власні позиції. Катерина Власюк, наприклад, зазначила, що вона є головою клубу і цим відрізняється від інших. Насправді не так легко, як здається на перший погляд, знайти те незвичайне, чим не може володіти інший. Та й відшукати єдину формулу просто неможливо. Тому і для жінки, і для адвоката така презентація буде неоднаковою.

Ще одним важливим постулатом, який імплементовано зі світу маркетингу у життя простих смертних, є клієнтоорієнтованість. Ця дефініція, як з’ясувалося, допоможе визначити не лише професійні пріоритети, а й власні життєві потреби. Відповівши собі на головні питання, можна досягти мети.

І на шляху до неї наполегливі та впевнені подолають кільканадцять додаткових, незапланованих вершин, і не виключено, що кінцева мета буде не такою вже й жаданою після отримання інших заслужених призів.

На такій приємній ноті завершився тренінг для чарівних адвокатів. Його мета — подарувати натхнення, безумовно, була досягнута. Нагадаємо, що кваліфікаційне оцінювання на відповідність займаній посаді запроваджено у рамках судової реформи для всіх суддів України. Для першої тисячі воно почалося 20 жовтня 2017 року і триває досі. З-поміж суддів, які пройшли оцінювання, 181-го (це «п’ятирічки», в яких закінчилися повноваження) вже рекомендовано Вищій раді правосуддя для призначення на посади. Це дозволить відновити або розвантажити роботу судів. Наразі судді з першої групи перебувають на останньому етапі кваліфікаційного оцінювання — співбесіда та аналіз досьє. Друга група служителів Феміди склала іспити та проходить тестування морально-психологічних якостей. Третя група, рішення стосовно якої ухвалено 7 червня 2018-го, — це 2188 суддів. Вони почнуть складати екзамени 2 липня.