Про найбільш типові помилки при проведенні скорочень та як роботодавцю уникнути негативних наслідків скорочення розкажуть на вебінарі, що відбудеться 5 липня.
Неважливо, скорочуєте Ви посаду комерційного директора чи прибиральниці – трудове законодавство однакове для всіх, а чинний Кодекс законів про працю України 1972 року захищає, в першу чергу, інтереси працівника.
Сьогодні скорочення є однією з найпоширеніших підстав для звільнення працівників.Помилки при скороченні можуть призвести до поновлення працівника на роботі в судовому порядку, стягнення з компанії значної суми коштів за час вимушеного прогулу звільненого працівника, а також стати причиною перевірки Держпраці.
Чітке дотримання законодавства та правильна послідовність дій при скороченні штату допоможуть роботодавцю уникнути негативних наслідків скорочення та не витрачати час і кошти на судову тяганину.
Під час нашого вебінару старший юрист, адвокат Катерина Цвєткова поділиться з Вами основними правилами скорочення працівників на підставі п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України, спираючись на власний досвід та приклади з реальних судових справ. Ви дізнаєтесь про найбільш типові помилки при проведенні скорочень та отримаєте професійні поради для мінімізації ризиків.
Зокрема, поговоримо про таке:
Реєстрація доступна за посиланням.
Час проведення вебінару: 16:00, тривалість заходу – 1 година.
Звертаємо Вашу увагу, що попередня реєстрація є обов’язковою. Підтвердження реєстрації буде надіслано на Ваш email.
Подальшу інформацію щодо проведення вебінару Ви отримаєте електронною поштою.
Презентаційні матеріали, використані під час заходу, будуть надіслані учасникам вебінару після завершення його трансляції.