Компетенцію суб’єктів владних повноважень відносно застосування процедури примирення в адміністративному процесі слід переглянути на законодавчому рівні.
Про це йшлося під час першого засідання спільної робочої групи НААУ і Асоціації адміністративних суддів, що відбулося 25 квітня 2018 року, передає «Закон і Бізнес».
Робоча група була створена на виконання рішень конференції «Процедура врегулювання спору за участю судді: міжнародний та український досвід» та об’єднала представників Національної асоціації адвокатів України і Асоціації адміністративних суддів.
В процесі обговорення члени Спільної робочої групи звернули увагу як на передбачені статтями 184-188 Кодексу адміністративного судочинства України стимули для сторін врегулювати спір за участю судді, так і на ті очевидні виклики, з якими на сьогодні пов’язане проведення цієї процедури в адміністративному судочинстві. Багато уваги також було приділено важливому питанню відмінності врегулювання спору за участю судді та медіації.
Учасники Спільної робочої групи дійшли висновку, що внесення змін і доповнень до законодавчих актів, які регулюють компетенцію суб’єктів владних повноважень відносно застосування процедури примирення в адміністративному процесі, потребує більш чіткого розуміння ефективності процедури врегулювання спору за участю судді для окремих категорій адміністративних справ із особливою увагою саме до дискреційної складової повноважень.