Закон і Бізнес


Маркетолог в юрфірмі - панацея чи марне витрачання коштів?


06.09.2017 16:13
5233

Навіщо юридичним фірмам маркетолог, яку маркетингову стратегію обрати і чи варто взагалі витрачати на неї кошти, чи є маркетолог панацеєю для компанії і чарівною пігулкою для зростання бренду і знаходження клієнтів?


Відповіді на ці питання можна буде дізнатися під час Форуму Асоціації адвокатів України «Формула успіху: стандарти адвокатської діяльності», що відбудеться 15 вересня 2017 року.

партнер юридично-консалтингової фірми «Shield» Юлія Ковальова виступить доповідачем на тему: «Маркетолог для юридичних фірм: обрати не можна відмовитися».

Вона проаналізує тенденції до утворення спеціалізованого ринку маркетингу юридичних послуг, переваги і слабі сторони роботи із зовнішньою маркетинговою фірмою (аутсорс) або власним внутрішнім маркетологом.

Онлайн-реєстрація, попередня програма та інша інформація про форум доступна за посиланням.

Захід відбудеться у IQ Business Center, вулиця Болсуновська, 13-15, м. Київ. Генеральним медіа-партнером форуму виступає газета «Закон і Бізнес».

Закон і Бізнес