Закон і Бізнес


Валерій Бондар

Щодо управління електронними ресурсами HLB International


Бондар Валерій Петрович - керуючий партнер HLB Ukraine

4406

Одним з пріоритетів мереж HLB є підвищення рівня автоматизації процесів при наданні аудиторських, нотаріальних та інших послуг, а також забезпечення надійного захисту інформації.


Технології стрімко розвиваються, саме тому вивчення питання щодо управління електронними ресурсами важливо. Згідно з доповіддю Marco Donzelli, HLB International розвиває різні сфери діяльності: від забезпечення управління з питань кібербезпеки до використання найсучасніших технологій, а також від використання кращих інструментів управління ресурсами до більш легкого співробітництво між фірмами, щодо управління великими базами даних та запровадження автоматизованих програм навчання персоналу.

Технологічні інструменти, використовувані для спрощення процесу роботи, порівняльний аналіз та матриця навиків, точніше, компетентність в управлінні локальними інструментами.

Технологія групової взаємодії включає три основних етапи:

1. Регулярна організація та проведення корпоративних подій, які проводяться регіональними відповідальними особами.

2. Технологічні партнери та фахівці з усього світу пов'язані один з одним. Об’єднання найкращих практик досягається зосередженням уваги на обміні знаннями через щоквартальні дзвінки та зустрічі вживу з метою  розроблення та удосконалення технологічних інструментів у своїх регіонах.

3. Робота на перспективний розвиток включає в себе зосередження на:

- збільшенні комерційної активності у групах;

- розвитку бізнесу та маркетингу;

- генеруванні зазначеної роботи;

- наданні технологічного консалтингу.

Стратегічний проект формування процесу визначення позиціонування бренду для HLB International допомагає фірмам-членам заохочувати клієнтів з міжнародними потребами та підтримувати з ними відносити базовані на ефективній взаємодії.

Основою комунікації є семінари, які проводились з вісьмома світовими фірмами-членами HLB (Великобританія, США, Африка, Німеччина, Гонконг, Росія, Австралія) задля створення репрезентативних основ бізнесу (хто ми, що ми робимо, для чого ми це робимо для і чому ми це робимо). Групи семінарів також використовувалися для того, щоб зрозуміти, що є нашими сильними сторонами, що наші конкуренти роблять краще, чим відрізняються, і як ми можемо скористатися нашою унікальною пропозицією на ринку.

Протягом комунікування, ми співпрацювали з іншими учасниками мережі та продовжуємо це робити, коли ми переходимо до процесу реалізації проекту.

Створено команду ключових фахівців з маркетингу мережі HLB, яка буде діяти як брендинговий комітет та надаватиме експертну думку щодо еволюції нашого дизайну. Вони будуть задіяні на ключових етапах у цьому процесі, і їх внесок є дуже важливим. Вони працюють по всій мережі, тому процес не впливає лише на один регіон, що створює баланс думок.

Отже, важливим аспектом розвитку компаній мережі HLB є правильна організація управління електронними ресурсами, що охоплює використання кращих інструментів управління ресурсами, технологічних інструментів та групової взаємодії.