Закон і Бізнес


Отримати ліцензію відтепер можна он-лайн


29.05.2017 16:47
5097

Електронні документи подаються через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним системи органів ліцензування. У разі подання електронних документів, документи на паперових носіях не подаються.


Відповідну постанову «Про затвердження Порядку подання органу ліцензування документів в електронній формі» від 24 травня 2017 року № 363 оприлюднила прес-служба Кабінету Міністрів, передає «Закон і Бізнес».

Приводимо повний текст документу:

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 24 травня 2017 р. № 363

Київ

Про затвердження Порядку подання органу

ліцензування документів в електронній формі

Відповідно до частини третьої статті 10 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок подання органу ліцензування документів в електронній формі, що додається.

2. Органам ліцензування протягом двох місяців затвердити та подати Міністерству економічного розвитку і торгівлі план запровадження ліцензування в електронній формі на 2017 рік.

3. Міністерству економічного розвитку і торгівлі та Державному агентству з питань електронного урядування забезпечити щоквартальний моніторинг виконання планів запровадження ліцензування в електронній формі.

4. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2016 р. № 561 “Про затвердження Порядку подання документів в електронному вигляді до органу ліцензування та видачі ним документів в електронному вигляді за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 69, ст. 2331).

Прем’єр-міністр України

В. ГРОЙСМАН

Інд. 67

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 24 травня 2017 р. № 363

 

ПОРЯДОК

подання органу ліцензування документів

в електронній формі

 

Загальні питання

 1. Цей Порядок встановлює вимоги до подання органу ліцензування документів, передбачених Законом України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, в електронній формі.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про адміністративні послуги”, “Про електронний цифровий підпис”, “Про електронні документи та електронний документообіг”, Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 січня 2013 р. № 13 (Офіційний вісник України, 2013 р., № 4, ст. 109, № 63, ст. 2300).

3. Використання електронного цифрового підпису здійснюється відповідно до вимог Закону України “Про електронний цифровий підпис”. Уповноважені посадові особи органу ліцензування використовують електронний цифровий підпис також з урахуванням вимог Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р. № 1452 (Офіційний вісник України, 2004 р., № 44, ст. 2894).

Порядок подання електронних документів та замовлення послуги

4. Електронні документи (заяви та документи, визначені законом та ліцензійними умовами, затвердженими Кабінетом Міністрів України) подаються до органу ліцензування через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи органів ліцензування, порядки функціонування яких визначаються відповідними органами ліцензування.

Документи, які існують тільки в паперовій формі, до заяви додаються у форматі PDF із накладенням на них електронного цифрового підпису.

Інформаційні системи органів ліцензування, що використовуються для отримання/подання електронних документів відповідно до цього Порядку, повинні відповідати вимогам законодавства щодо захисту інформації.

5. У разі подання електронних документів документи на паперових носіях не подаються.

Отримання та реєстрація електронних документів

органом ліцензування

6. Уповноважена особа органу ліцензування перевіряє надходження електронних документів не рідше двох разів на день (у першій та другій половині робочого дня).

Під час надходження електронні документи реєструються в системі органу ліцензування, про що автоматично інформується здобувач ліцензії, ліцензіат через персональний кабінет на Єдиному державному порталі адміністративних послуг.

Розгляд електронних документів органом ліцензування

 7. Орган ліцензування здійснює розгляд електронних документів і за результатами їх розгляду приймає рішення у порядку та строки, встановлені законом.

8. Орган ліцензування повідомляє здобувачу ліцензії, ліцензіату про прийняте рішення в електронній формі через персональний кабінет на Єдиному державному порталі адміністративних послуг, а також оприлюднює таке рішення на своєму офіційному веб-сайті.

9. На електронні документи, що видаються органом ліцензування, накладається електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи органу ліцензування.

Зберігання електронних документів органом ліцензування

10. Електронні документи зберігаються відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності” і “Про електронні документи та електронний документообіг”.

Закон і Бізнес