Закон і Бізнес


Виховання переляком


№21 (1319) 27.05—02.06.2017
5928

Незвичайна соціальна реклама, що недавно з’явилася в Парижі, вчить пішоходів дотримуватися правил дорожнього руху. Якщо людина переходить дорогу на червоне світло, лунає звук гальм автомобіля.


За статистикою, в столиці Франції щорічно потрапляють у ДТП більш як 4500 осіб. Щоб привернути увагу до цієї проблеми, запустили спеціальну програму, яка повинна вплинути на неуважних людей, повідомляє DW.

Світлофори на деяких пішохідних переходах обладнали спеціальними камерами і динаміками. Якщо людина навмисне або через неуважність почне переходити дорогу на червоне світло, лунає різкий звук гальм машини. Як правило, це незмінно привертає увагу порушника.

Більше того, згодом на сусідньому з переходом лайт-боксі з’являється зображення переляканого обличчя пішохода з повчальним написом. Наприклад «Не поспішай дивитися смерті в обличчя!». Причому фотографіями можна поділитися в соціальних мережах за допомогою спеціального QR-коду, який з’являється на знімку.

Мета кампанії — привчити парижан дотримуватися правил дорожнього руху. І для багатьох такий урок надовго залишається в пам’яті.

Втім, є й ті, хто вважає подібні методи надто жорстокими. Адже невідомо, як відреагує організм людини на такий стрес, особливо це стосується літніх осіб. Адже програма не робить винятків для немолодих порушників.