Закон і Бізнес


Мінфін відкрив електронний реєстр відшкодування ПДВ


03.04.2017 13:22
27370

Сьогодні відкрито доступ до електронного реєстру відшкодування ПДВ. Тепер кожен підприємець зможе в онлайн-режимі перевірити, на якому етапі знаходиться його платіж. Однак у Мінфіні вже заявляють про технічні проблеми.


Відповідна постанова КМУ від 25 січня 2017року №26 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість» набула чинності 1 квітня, передає «Закон і Бізнес».

Електронний реєстр доступний за посиланням.

Як пояснили у Мінфіні, всю вхідну інформацію в реєстр формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріпляє це електронним цифровим підписом. ДФС вносить цю інформацію в реєстр. Після цього на узгодження суми відводиться не більше 30 днів (у передбачених законом випадках – 60 днів) і відбувається автоматичне відшкодування на наступний день після закінчення цього строку.

Відшкодування відбувається в хронологічному порядку (підприємець, який перший подав, першим отримує кошти за всіх інших рівних умов) та на щоденній основі.

Раніше ПДВ відшкодовували в останні 5 днів місяця. Тепер повертати ПДВ будуть в будь-який день місяця після узгодження суми, тому бізнес зможе краще планувати свою діяльність та отримає додаткові оборотні кошти, починаючи з 10-х чисел кожного місяця.

Однак, як 2 квітня заявляв міністр фінансів Олександр Данилюк, виникли технічні проблеми з системо Акредитованого центру сертифікації ключів в ДФС.

«Біля 11:00 ранку "поклали" систему Акредитованого центру сертифікації ключів в ДФС. Це безпрецедентна подія. Чому це проблема? Всю вхідну інформацію в електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ формує ДФС на підставі заявок бізнесу та закріплює ці данні електронним цифровим підписом. Тому безперебійна робота центру сертифікації ключів є обов’язковою для успішного запуску цього реєстру», — написав міністр у Фейсбук.

За останніми даними, систему центру вдалося частково відновити.

Закон і Бізнес