Через новорічну рекламу німецький найбільший супермаркет запідозрили в пропаганді нацизму. В номерних знаках авто, які з’являються в ролику, побачили зашифровані символи.
Зокрема, претензії виникли до номерних знаків авто в рекламі — SO LL 3849 и MU SS 420. Невдоволені розшифрували: число 84, яке міститься в номері першої автівки, відповідає літерам H і D німецького алфавіту, що є абревіатурою фрази Heil Deutschland («Слава Німеччині»). Крім того, вони зауважили, що ролик триває 84 с.
Директор гамбурзького агентства громадської освіти Сабіна Бамбергер-Штемман, проаналізувавши рекламу, виявила фашистські знаки й у другому номері. Вона вважає, що SS (така комбінація літер офіційно заборонена на номерах машин у Німеччині) — посилання на воєнізовані загони німецьких націонал-соціалістів, а 420 — замаскована дата народження Адольфа Гітлера, який з’явився на світ 20 квітня.