Державний суд землі Баден-Вюртемберг ухвалив рішення про заборону використання слова «корисний» у рекламі пива.
Суддя Герхард Руф говорить, що слова «благотворний» або «корисний» є дескрипторами користі для здоров’я згідно з директивою ЄС від 2006 року, яка забороняє використовувати це визначення в рекламі напоїв із вмістом алкоголю вище ніж 1,2%. Відповідач має намір оскаржити вердикт аж до Федерального суду ФРН.
Справі про заборону слова «корисний» у рекламі пива не один день. Вперше пивоварня отримала позов від Організації з питань соціальної конкуренції (VSW) у 2015 році. Пивоварний завод наполягає на тому, що слово «є простим визначенням якості», тоді як VSW говорить, що це твердження про користь пива для здоров’я.