Закон і Бізнес


Позаштатному автору на замітку

Умови розміщення публікацій у газеті "Закон і Бізнес"


02.09.2012 16:26
217533

Газета «Закон і Бізнес» приймає до публікації матеріали позаштатних авторів, що відповідають вимогам редакційної політики.


Ці вимоги, як і в усіх інших виданнях, пов'язані з якістю матеріалу: стаття має зачіпати актуальну тему, бути цікавою для нашої цільової аудиторії. Текст повинен бути написаний грамотно, без юридичних та (бажано) граматичних помилок.

Зокрема:

- якщо в матеріалі розглядається практична проблема, потрібно запропонувати якісь варіанти її вирішення;

- якщо аналізується прийнятий нормативно-правовий акт або проект, матеріал повинен містити оцінку ймовірних наслідків його запровадження;

- вітаються посилання на судову практику.

Слід ураховувати формат газети, тому обсяг матеріалу не повинен перевищувати 16 тис. знаків (з пробілами).

Докладніше про вимоги до публікацій та будь-яку іншу інформацію Ви можете дізнатися за телефоном (044) 537 34 33

Якщо матеріал відповідає зазначеним вимогам, ми приймаємо його до друку.

Авторська винагорода позаштатному авторові не нараховується і не виплачується. Надіславши матеріал до Редакції та погодивши його редагування, автор дає згоду на такі умови публікації. За редагування матеріалу, підготовка до друку та розміщення статті на сайті може стягуватися плата згідно із затвердженими в Редакції тарифами.

Тему матеріалу (предмет статті) варто узгоджувати заздалегідь. Зробити це можна як телефоном, так і електронною поштою.

Згідно з Редакційною політикою тематика газети «Закон і Бізнес» формується з урахуванням інформаційних потреб цільової аудиторії видання, до якої належать судді, державні службовці, народні депутати, працівники правоохоронних органів та апарату судів, юристи, студенти юридичних вузів.

Матеріали повинні відповідати таким критеріям:

- відповідність тематиці видання та актуальність інформації;

- достовірність;

- відповідність етичним стандартам;

- унікальність.

Основним призначенням газети та її сайту є задоволення інформаційних потреб цільової аудиторії видання. Отже, саме інформаційні потреби цільової аудиторії мають визначати зміст кожної публікації та новин, що готуються.

Інформація, що подається в черговому номері газети чи на сайті, повинна бути важливою, значимою для цільової аудиторії на час оприлюднення цієї інформації.

Газета є діловим спеціалізованим виданням. Тому точність і коректність подання інформації, що забезпечують її достовірність, мають першочергове значення для цільової аудиторії газети.

Підготовка публікації потребує відповідального підходу авторів та кореспондентів. Достовірність забезпечується безстороннім викладенням фактів, їх перехресною перевіркою, використанням у публікації інформації, отриманої з перевірених і надійних джерел (повідомлення власних кореспондентів, коментарі експертів, новини інформаційних агенцій та спеціалізованих сайтів), точними посиланнями на правові норми.

За достовірність рекламних публікацій відповідальність несе рекламодавець.

Безсторонність передбачає об’єктивне та неупереджене висвітлення тем, подій, що описуються, або досліджуються. Авторам та кореспондентам варто утримуватися від висловлення власної думки про події, подаючи лише факти. Матеріали критичного характеру мають бути поліфонічними (відображати різні точки зору на проблему).

Газетні матеріали не можуть містити:

- закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини;

- прямі чи опосередковані образи на чиюсь адресу;

- нецензурні висловлювання, інформацію еротичного, сексуального чи порнографічного характеру.

Матеріали, за винятком іміджевих і рекламних, що спеціально позначаються в газеті і на сайті, не можуть мати явного рекламного характеру. Зазначення в тексті торговельних марок і фірмових найменувань окремо узгоджується з Редакційною радою. Матеріали не можуть містити явної антиреклами.

Газетні публікації та новини сайту не повинні дублювати матеріали, що були розміщені у виданні раніше.

До друку приймаються матеріали, які раніше не публікувалися в інших виданнях.

Матеріали, оприлюднені в інших виданнях, можуть бути надруковані в газеті тільки після погодження з Редакційною радою та їх доопрацювання відповідно до вимог цієї Редакційної політики.

Переважну більшість змістовного наповнення Газети становлять аналітичні матеріали, присвячені розробці певної теми.

Аналітичний матеріал повинен окреслювати проблему, досліджувати можливі шляхи її вирішення, основані на доступній інформації, формулювати певні висновки з відповідними пропозиціями й рекомендаціями, що узагальнюють (але не повторюють) проведений аналіз.

Аналітичні матеріали повинні мати прикладний характер і бути орієнтованими на створення інформаційної цінності для цільової аудиторії в довгостроковій перспективі. Вони мають містити посилання на відповідні статті чинного законодавства. Вітаються посилання на конкретні судові рішення, пов’язані з досліджуваною темою.

Стиль мови газетних матеріалів має бути публіцистичним.

Маєте власну думку щодо проблеми? Ми знайдемо їй гідне застосування на шпальтах газети!