Закон і Бізнес


«Просто дурість»


№48 (1242) 28.11—04.12.2015
3586

Три найбільші британські кінотеатральні мережі відмовилися демонструвати на своїх екранах християнський ролик, який англіканська церква планувала показати перед прем’єрою нових «Зоряних воєн».


Керівники кінотеатрів пояснили рішення тим, що реклама може не сподобатися кінолюбителям інших конфесій або атеїстам, повідомляє NME.

Хвилинний відеоролик демонструє людей різної статі, віку, соціального статусу, професій і національностей, які читають молитву «Отче наш».

Англіканська церква визнала рішення кінотеатрів посяганням на свободу слова і «просто дурістю». Кінотеатри оголосили, що не можуть транслювати рекламу релігійної або політичної спрямованості.