Закон і Бізнес


Пенсійний фонд збирається оцифрувати справи


17.04.2015 17:56
1685

Громадяни зможуть звернутися за вирішенням своїх пенсійних питань до будь-якого управління Пенсійного фонду, незалежно від місця проживання, отримати консультацію чи надіслати документи дистанційно.


Це передбачено в новій системі обслуговування громадян та обробки пенсійної документації, яку було презентовано Міністру соціальної політики України Павлу Розенку.

Як повідомили "ЗіБ" у ПФУ, на першому етапі у кожній області України визначено два-три пілотних райони, де, зокрема, відпрацьовуватимуть технологію оцифрування пенсійних справ та запровадження єдиних стандартів обслуговування.

Для великих операційних залів (10 «вікон» і більше) планується запровадити систему електронного керування чергою, відео- та аудіофіксацію прийому громадян.

Обробка заяв про призначення пенсій та розрахунок найкращого варіанту пенсії невдовзі буде здійснюватись у бек-офісі в автоматичному режимі.

Пенсійний фонд анонсує також плани розвитку дистанційного обслуговування громадян. Подати заяву, звернення, скаргу, отримати консультацію, переглянути індивідуальні дані невдовзі можна буде, зокрема, через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду, пункт обслуговування в банку або на пошті і через модернізований Контакт-центр ПФУ.