Закон і Бізнес Для декларантів відкрили 4 гарячі лінії для допомоги від штабу НАЗК

Коментарі (8)

0
Олена

Доброго дня, змінила електронну пошту та електронний ключ, ввожу стару(mail.ru) почту пише невірний формат, нову(gmail.com) теж не приймає пише активного користувача з такою поштою не існує. Поміняти сама стару пошту на…нову неможу,......пискажить як бути???

03.04.2018 13:02 Відповісти
0
Лариса

На листи на вказану адресу про зміну електроно адреси вже 4 добу не відпорідають.Що робити?

30.03.2018 16:58 Відповісти
0
Софія

Доброго дня, змінила електронну пошту та електронний ключ, ввожу стару почту пише невірний формат, нову теж не приймає пише активного користувача з такою поштою не існує. Поміняти сама стару пошту на нову не можу, бо термін ключа закінчився і зайти в особичтий кабінет ніяк. Відправила листа в зазначений адрес згідно звінка на 0442000694, з П.І.П., з новою та старою поштою - відповіді нема. До оператора дозвонитися не реально, термін збігає, залежиш від відповді з другої сторони що робити?

26.03.2018 18:19 Відповісти
0
Вера Микуланинец

Помогите, пожалуйста! Новый ключ и новый электронный адрес, никак не могу подать декларацию, не пускает система и все, что делать?

25.03.2018 08:29 Відповісти
0
Тетяна

Добрий день. Підскажіть , що робити якщо загубив ключі для подачі деклараціїї і змінено електронну пошту?

24.03.2018 11:10 Відповісти
0
Для Тетяни

вам надо написать в тех поддержку о смене почты, после смены почтового ящика в течении 1 рабочего дня подтверждается заявка на смену ключа

24.03.2018 13:59 Відповісти
0
Вера

В течении двух недель не могу зайти на сайт для подачи декларации, постоянно выдаёт ошибку 503. Что делать? Помогите, пожалуйста.

24.03.2018 09:22 Відповісти
0
для Веры

очистите кеш и куки в настройках

24.03.2018 13:51 Відповісти
//
Створено в Студії Дмитра Бабича