Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, судового та котельного палив, що набуває чинності 10 липня 2014 року, приховує в собі серйозну корупційну складову, що спричинить підвищення ціни на паливо.
Про це заявляє Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Михайло Бродський.
Як повідомляє „ЗіБ” з посиланням на прес-службу Держпідприємництва, положення регламенту встановлюють вимоги до бензину та палива, що виробляють, вводяться в обіг та реалізуються на території України. Однак, принципово неприпустимим є те, що суб’єктів зобов’язують здійснювати випробування палива в акредитованих лабораторіях, визначених у порядку, встановленому Міненерговугілля.
Як заявляє Михайло Бродський, це може призвести до створення монопольного середовища на ринку нафтопродуктів, а це неприйнятно, особливо зараз, коли відбувається коливання цін на паливо.
Іншим прихованим негативним чинником запровадженого Технічного регламенту є норма щодо застосування барвників та речовин-маркерів. Ця норма викладена нечітко, без будь-якого посилання на стандарти та правила.
«Зазначена редакція є наслідком лобіювання окремими бізнес-групами з метою подальшої монополізації технології маркування палив та нової монополії за аналогією з діяльністю підприємства «ЄДАПС», - наголошує Бродський.
Відзначається, що проблема ЄДАПСу полягала в тому, що в Україні було створено приватну монополію на виробництво документів суворої звітності.
З метою продовження початої Урядом роботи щодо дерегуляції, М.Бродський звернувся до Прем’єр-міністра України з вимогою внести зміни до редакції Технічного регламенту.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!