За підсумками 2011 року кращим у світі аеропортом за якістю сервісу всьоме підряд визнано міжнародний аеропорт «Інчхон», розташований у південнокорейській столиці. Такого висновку дійшла Міжнародна рада аеропортів.
Вона готує щорічну доповідь, спираючись на результати соцопитувань, в яких беруть участь кілька мільйонів пасажирів у всьому світі. Респонденти оцінюють якість кількох десятків послуг, пропонованих світовими аеропортами.
І згідно з думкою мільйонів туристів, сьомий рік підряд повітряні ворота столиці Південної Кореї є кращими за всіма параметрами. Крім того, «Інчхон» визнали кращим у категорії аеропортів, що мають пропускну здатність від 25 до 40 млн пасажирів на рік. Кращим серед «важкоатлетів» став сінгапурський «Чангі», що кожного року обслуговує більше 40 млн. людей.
Втім, незабаром «Інчхон» зможе претендувати на його лаври — згідно з проектом розвитку південнокорейський аеропорт до 2020-го року зможе пропускати до 100 млн чоловік на рік і обробляти 7 млн т вантажів.
У Європі ж торік кращим став аеропорт Цюріха. Саме його визнали лідером 90% клієнтів європейських авіаліній у ході опитування, організованого Асоціацією французьких аеропортів.
При цьому серед головних достоїнств аеровокзалу пасажири відзначали не зручність розташування чи якість обслуговування — їхню увагу привернули ресторани й бари.
Що стосується нашого «Борисполя», якого незабаром чекає нелегке завдання прийняти гостей Євро-2012, то цього року в жодних рейтингах він не фігурував, а в минулому, нагадаємо, був визнаний одним з п’яти гірших аеропортів світу за версією The Guide to Sleeping in Airports.
Втім, портал, що уклав рейтинг, є швидше любительським, ніж професійним ресурсом, та і «Бориспіль» з того часу змінився — вже введено в експлуатацію реконструйований термінал B, завершуються оздоблювальні роботи в терміналі D.
Крім того, у 2011-му «Бориспіль» побив власний рекорд — обслужив понад 8 млн пасажирів. Це найвищий показник за всі роки незалежності України. До 100 млн, звичайно, поки що далеко, але прагнути є до чого.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 3.04 МБ)
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!