Мін’юст і його територіальні органи розпочали формування та забезпечення реалізації державної політики з питань банкрутства.
Мін’юст було визначено головним центральним органом виконавчої влади в цій сфері внаслідок оптимізації системи центральних органів виконавчої влади та ліквідації Державного департаменту з питань банкрутства. За словами міністра юстиції Олександра Лавриновича, у зв’язку з новими повноваженнями відомство розпочало здійснювати більш ніж 10 нових функцій.
Так, Мін’юст вестиме єдину базу даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справах про банкрутство. Відповідно, міністерство встановлюватиме та затверджуватиме форму подання арбітражним керуючим інформації, необхідної для ведення бази.
Також видаватиме відомство ліцензії фізичним особам — підприємцям, які провадять діяльність як арбітражні керуючі (розпорядники майна, керуючі санацією, ліквідатори). На нього ж покладатиметься функція переоформлення та анулювання таких ліцензій, видавання дублікатів ліцензій на провадження діяльності, прийняття рішень про визнання таких документів недійсними, а також контроль додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов. Крім того, міністерство організовуватиме підготовку арбітражних керуючих.
Ще один обов’язок — проведення експертиз фінансового стану державних підприємств і підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 25%, під час підготовки справи про банкрутство до розгляду або її розгляду господарським судом у разі призначення останнім експертизи та надання відповідного доручення.
Міністерство погоджуватиме плани санації та мирових угод у справах про банкрутство суб’єктів господарювання, частка держави в статутному капіталі яких становить понад 25%, а також сприятиме створенню організаційних, економічних та інших умов, необхідних для здійснення процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом.
Ляже на плечі відомства й підготовка за запитами суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства казених підприємств чи підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 25%.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 2.44 МБ)
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!