З початку 2011 року Мін’юст отримав від громадян майже втричі менше звернень щодо оскарження рішень та дій суддів, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомив міністр юстиції Олександр Лавринович, посилаючись на статистику звернень громадян до відомства.
Як повідомили в прес-службі Мін'юсту, з початку року до відомства надійшло 804 звернення від громадян, що стосувалися рішень та дій суддів, у той час як минулого року (за цей же період) на розгляд до міністерства надійшло близько 2200 аналогічних звернень.
Загалом, зазначив міністр, скарги на рішення та дії суддів становили лише 1,7% від звернень, що отримав Мін'юст у поточному році.
Основною ж причиною звернень громадян до органів юстиції з початку року була необхідність отримати роз'яснення щодо земельного законодавства та пенсійного забезпечення. Громадяни також запитували про порядок виконання судових рішень немайнового характеру, просили надати роз'яснення щодо діяльності органів державної влади тощо.
У цілому, за словами О.Лавриновича, з початку цього року спостерігається позитивна тенденція щодо звернень громадян до органів юстиції. Так, зафіксовано зменшення скарг та збільшення звернень громадян, в яких вони просять дати роз'яснення з тих чи інших юридичних питань. З майже 48 тис. звернень, що надійшли до Мін'юсту та підпорядкованих йому територіальних органів, скарги становлять трохи більше 20%. При цьому в 2011 році їх кількість порівняно з аналогічним періодом 2010 року, зменшилася на 8%.
Велика кількість скарг стосується невиконання рішень суду. Про це йшлося в майже 16% звернень, що надійшли на розгляд до органів юстиції. При цьому найпроблемнішими були питання, що стосуються примусового стягнення аліментів.
Крім того, за інформацією Мін'юсту, громадяни висловлювали невдоволення організацією роботи органів нотаріату. Зокрема, надходили нарікання на великі черги в державних нотаріальних конторах.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 7.41 МБ)
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!