У Франції в ефірі не можна згадувати назви соціальних мереж?
Французький уряд розробив законопроект, котрий забороняє згадувати Twitter і Facebook у програмах новин на радіо і телебаченні.
Виняток можуть зробити тільки в тому випадку, якщо ці соціальні мережі самі є приводом для новин. Згідно із законопроектом телеведучі не повинні будуть, наприклад, закликати слухачів і глядачів «стежити за нами на сторінці Twitter», як це роблять тепер. Натомість пропонується говорити більш невизначено, наприклад, «приєднуйтеся до наших сторінок у соціальних мережах».
На думку авторів заборони, згадка Twitter і Facebook у програмах новин порушує конкуренцію і комерційні компанії також не мають рекламуватися.
Підставою для оригінальної заборони став указ від 1992 р., в якому зазначається, що згадка про будь-які сервіси з назвою їх брендів є рекламою. Таким чином, Вища рада з питань аудіо¬візуальних комунікацій Франції вирішила: на ТБ і радіо Twitter і Facebook приділяється дуже багато уваги, що автоматично обмежує їх конкуренцію з іншими сайтами такого роду.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!