Парижан навчать ввічливому спілкуванню з іноземцями
У Парижі опублікували підручник спілкування з туристами, який покликаний поліпшити репутацію місцевих офіціантів, таксистів і працівників готелів.
Як пояснює агентство Reuters, у французькій столиці обслуговуючий персонал часто не може чогось пояснити іноземцям і не дотримується простих правил ввічливості.
Ці правила помістилися всього на шести сторінках безкоштовного буклету, який має англійсько-французький заголовок: Do you speak Touriste? («Ви говорите по-туристичному?»). Рекомендації стосуються спілкування з мандрівниками з 8 країн.
Автори, зокрема, відзначають, що британці люблять, коли їх називають на ім’я, з італійцями треба вітатися за руку, американцям слід точно називати вартість послуг. Китайці ж, які дедалі частіше відвідують Париж, описані як завзяті любителі шопінгу, яких задовольняють усмішка й вітання їхньою рідною мовою.
Поки що в рамках кампанії з навчання ввічливості, яку проводить Торгова палата регіону Іль-де-Франс, надруковано 30 тис. екземплярів буклету. Крім того, функціонує сайт з такою ж назвою, де можна ознайомитися з рекомендаціями. У електронній версії «Ви говорите по-туристичному?» є вказівки щодо туристів з 11 країн, правда ні росіян, ні українців серед них немає.
Спроби навчити парижан ввічливості були й раніше. Наприклад, брошури відповідного змісту міський департамент туризму поширював серед таксистів і офіціантів у 2007 році, проте тоді, судячи з усього, кардинально змінити ситуацію не вдалося.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!