Суд Європейського Союзу в Люксембурзі постановив, що авіакомпанії зобов’язані піклуватися про пасажирів навіть у тому випадку, якщо повітряний простір закритий у зв’язку з форс-мажорними обставинами, наприклад природними катастрофами.
Приводом для ухвалення судової постанови стала скарга ірландської пасажирки. Весною 2010 року вона не змогла вчасно вилетіти додому з Португалії через виверження ісландського вулкану Ейяф’ятлайокудль і змушена була тиждень чекати відновлення польотів. Як відзначає агентство Франс Пресс, авіакомпанія відмовилася надати жінці номер в готелі, заявивши, що скасування рейсу спричинене надзвичайними обставинами. Тому пасажирка в судовому порядку вимагала відшкодувати витрати на проживання в готелі, харчування й транспорт у розмірі €1130.
Судді визнали її вимогу законною й постановили, що ніякі обставини не звільняють авіаперевізників від обов’язку піклуватися про пасажирів. Інакше їх клієнти виявляються просто беззахисними в критичних ситуаціях, коли скасованого рейсу доводиться чекати кілька днів. При цьому Європейський суд визнав, що вимоги пасажирів, пов’язані з компенсацією їх витрат авіакомпаніями, повинні бути «відповідними».
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!