Дотепер порядок формування тарифів на паркування транспортних засобів визначався за витратним методом, який обмежував «самодіяльність» на місцях. Однак народні обранці вирішили і дати можливості для збагачення місцевих рад, і розвантажити міста в годину пік.
Для досягнення таких високих цілей до Верховної Ради подано проект «Про внесення змін до деяких законів України щодо формування тарифів на паркування» (№9513).
На думку авторів документа, витратний метод позбавляє місцеву владу можливості ефективно розвивати паркувальний простір, зменшувати навантаження на дорожні мережі міст шляхом гнучкого регулювання вартості послуг щодо паркування в різних зонах.
Наприклад, витрати на облаштування та утримання майданчиків для платного паркування, розташованих у крайній правій смузі проїзної частини вулиці, можуть бути однаковими як у центрі міста, так і на його околиці, але ж попит на користування паркомісцями на цих майданчиках буде кардинально відрізнятися.
Якщо такий закон ухвалять, вартість паркування відрізнятиметься не тільки в різних населених пунктах України, а й у межах одного району в місті. Певно, більше за автомобілістів у змінах зацікавлені продавці велосипедів.
Матеріали за темою
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!