З початку 2019 року в Лондоні заборонять рекламувати фастфуд у громадському транспорті. Це пояснюється турботою про здоров’я дітей.
Постери із зображенням їжі та напоїв, у яких високий вміст жиру, солі та цукру, зникнуть з метро, наземних електричок, автобусів і зупинок. Мер Лондона Садік Хан заявив, що намагається таким чином вирішити проблему дитячого ожиріння, яку він назвав «бомбою сповільненої дії».
Реклама фастфуда також буде заборонена на дорогах, які перебувають у віданні міської компанії Transport for London, включаючи дорожні розв’язки та автобусні зупинки. Рішення вступить у силу з 25 лютого 2019 року.
Після того як плани щодо заборони реклами фастфуда вперше оприлюднили в травні, 82% учасників он-лайн-опитування підтримали ідею. «Зменшення демонстрації реклами шкідливої їжі відіграє свою роль не тільки для дітей, але і для батьків, сімей та опікунів, які купують їжу і готують дітям», — сказав мер Лондона.
Водночас Асоціація рекламних агентств заявила, що рішення міської влади не допоможе розв’язати ширші суспільні проблеми, які призводять до ожиріння.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!