Антимонопольний комітет України опублікував ряд важливих рішень щодо недобросовісної конкуренції на ринку алкогольної продукції. Про це зазначається на facebook-сторінці Патентно-юридичної компанії IPStyle.
Кілька українських виробників, замість того щоб придумати і розвивати власний бренд, вирішили «запозичити» торговельні марки та зовнішнє оформлення пакування такої всесвітньо відомої алкогольної продукції як «Johnnie Walker», «Jack Daniel's», Prosecco.
Більше того, дехто з цих недобросовісних виробників заявляв, що його продукція є справжнім «українським віскі» - «Ukrainian Whiskye». Однак, напій і близько не відповідав характеристикам віскі. Інший виробник зазначав на пакуванні вина такі неправдиві відомості як: «від італійських виноробів», «виноград італійського походження», що також було спростовано Антимонопольним комітетом.
Штрафи за ці порушення АМК наклав у розмірі від 51 тис. 200 гривень до 5 млн 438 тис. 658 грн.
Незважаючи на те, що такі штрафи можна вважати низькими (введеня споживачів в оману протягом років, на думку, фахівців IPStyle, коштує дорожче), прийняття цих рішень АМК є перемогою, що сприятиме появі на ринку України нових відомих брендів.
Матеріали за темою
ADER HABER – юридичний радник фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві
16.01.2024
Barristers змінює партнерський склад
05.12.2023
Пункт підтримки адвокатів відкрили в Києві
28.02.2023
Адвокати випустили «Молитву солдата»
24.02.2023
В ADER HABER новий партнер
22.02.2023
АПУ шукає фахівців з військового права
08.02.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!