Ader Haber Law Firm виступила юридичним радником проекту Panda Claim, що опікується підтримкою пасажирів у спорах з авіакомпаніями.
Кожен пасажир може стикнутися із скасуванням чи перенесенням рейсу чи іншою халепою під час перельоту. Проте потрібно витратити чимало часу на підготовку скарги, її подачу та спілкування з авіакомпанією для отримання рішення про відшкодування завданих незручностей.
Замість нього необхідні процедури може виконати Panda Claim. Зокрема, йдеться про супровід отримання компенсації в разі затримки або відміни рейсів, повернення квитків, примусову зміну класу квитка (downgrade), втарти та пошкодження багажу, а також у випадках надмірного бронювання (overbooking).
Ader Haber сопровождує Panda Claim в якості юридичного партнера у рамках побудови та ведення бізнесу. Проектную команду Ader Haber щодо супроводу даного проекту очолюють радники Марина Томаш та Віталія Каргова.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!