Фактично кожен другий автомобіль, що ввозився торік до України, не був новим. Але ж за них до бюджету сплачувалися податки. Тому нардепи пропонують і надалі стимулювати розвиток в Україні ринку вживаних транспортних засобів.
Логіка цілком зрозуміла: рівень доходів громадян упав настільки, що ввезти нове авто для переважної більшості — нереально. Разом з тим в Європі є чимало охочих позбутися старого й купити новий засіб пересування. Й українці допоможуть їм тим, що заберуть із європейських доріг ці якісні (у минулому) автомобілі.
Згідно з проектом «Про внесення змін до Податкового кодексу України» (№9004) пропонується продовжити дію знижених ставок акцизного податку на вживані машини ще на 3 роки. Адже попереднє стимулювання у вигляді зниження ставок акцизного збору, що діє з 1.08.2016, завершиться наприкінці року.
Як зазначають автори документа, за 10 місяців 2017 року з 123 тис. імпортованих автомобілів 56 тис. — уживані. При цьому за них сплачено 4,3 млрд грн. митних зборів.
Аби українці не завозили брухт, планується, що пільгові ставки не поширюватимуться на легковики, вироблені до 1.01.2013.
Матеріали за темою
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!