На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань охорони здоров’я та соціального захисту депутати погодили проект рішення «Про створення інформаційно-аналітичної системи «Електронний рецепт міста Києва».
Про це «ЗіБ» повідомили в прес-службі КМДА.
Наразі столиця ухвалила всі потрібні рішення для впровадження електронної медицини в комунальному секторі. Зокрема, міською цільовою програмою «Електронна столиця» на 2015-2018 роки, передбачено створення інформаційно-аналітичної системи «Електронна медицина» та впровадження електронного рецепта. Також, сьогодні в Києві, в рамках пілотного проекту, є можливість користуватися електронною реєстратурою для запису на прийом до лікарів.
Основними перевагами електронного рецепта є усунення необхідності ручного виписування рецептів лікарем. Тобто можна буде уникнути таких аспектів як незрозумілий почерк, недостатня кваліфікація лікаря, випадкові помилки тощо. Окрім того, отримаємо пришвидшення доставки рецептів у аптеку, контроль за відпуском і оплатою пільгових рецептів, оперативний збір інформації про обіг лікарських засобів.
Світовий досвід показує, що запровадження електронного рецепта допомагає пацієнтам ефективно економити кошти та дієво захищати себе від лікарських помилок. Наприклад, у Швеції за 2008 р. економічна вигода від виписування електронних рецептів становила 95 млн. євро, а кількість помилок при призначенні й дозуванні ліків зменшилась на 15%.
Якщо Київрада ухвалить відповідне рішення на пленарному засіданні, Департамент охорони здоров’я має протягом місяця розробити технічні вимоги на створення інформаційно-аналітичної системи «Електронний рецепт» міста Києва.
Матеріали за темою
Влада допоможе іспанцям краще бачити
04.02.2024
В Києві знайшли ботулізм у рибних консервах
24.01.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!