Коли дорожнє покриття поганої якості, водії змушені знижувати швидкість. Не секрет, що наслідками таких поїздок є погіршення технічного стану автотранспорту та втрата часу. Але відремонтовані дороги дозволяють їхати швидко, часто – із значним перевищенням встановленого швидкісного режиму. Наслідки в таких випадках набагато страшніші – травмування чи навіть втрати людських життів.
Про це під час засідання Уряду заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, представляючи Державну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, передає "Закон і Бізнес".
За словами міністра, в результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні щодня гине близько 11 людей - вдвічі більше людей, ніж в країнах Європейського Союзу, а більшість ДТП з тяжкими наслідками виникає через перевищення швидкості, необлаштованість пішохідних переходів, небезпечність перехресть, керування у стані алкогольного сп’яніння.
Основною метою представленої Державної програми є:
зниження рівня смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод щонайменше на 30 % до 2020 року;
зниження ступеня тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод для учасників дорожнього руху;
зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму;
запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров’я населення.
Державною програмою найбільше коштів виділяється на інфраструктуру безпеки, зокрема:
1,16 млрд гривень на 500 кільцевих розв’язок;
930 млн – на 500 острівців на в’їздах до населених пунктів;
1,16 млрд гривень – на безпечні пішохідні переходи (6432 одиниці);
150 млн гривень – на 1500 пішохідних переходів з освітлювальними панелями;
259 млн гривень – на ліквідацію 109 місць концентрації ДТП;
435 млн гривень – на 258 км нового бар’єрного огородження
60 млн гривень на 15000 нових дорожніх знаків.
Серед основних заходів, спрямованих на підвищення ефективності державного нагляду та контролю, Державною програмою передбачено наступне: система автофіксації порушень ПДР; камери автофіксації порушень ПДР на автодорогах державного значення; мобільні прилади контролю швидкості в патрульних автомобілях; придбання алкотестерів; контроль безпеки комерційних перевезень. Загальний обсяг фінансування – понад 1,3 млрд гривень.
Коментарі
180 тысяч грн на один пешеходный переход. Вы чо ГОНИТЕ?*?????