Національний банк України запроваджує диференційований підхід до організації проведення річного аудиту банків.
Постановою Правління НБУ від 24.10.2017 № 105 внесено зміни до нормативно-правових актів регулятора з питань аудиту банків, передає «Закон і Бізнес».
Документом передбачено, що для 24 великих банків (банки з державною часткою та банки, розмір загальних активів яких становить не менше ніж 0.5 відсотка від розміру загальних активів банківської системи) встановлюється норма, яка вимагає укладення ними договору на проведення обов’язкового аудиту з аудиторською фірмою, яка має в своєму складі не менше 5 штатних аудиторів із банківським сертифікатом та не менше 5 штатних працівників із сертифікатом (свідоцтвом), що підтверджує кваліфікацію у сфері МСФЗ.
Регулятор скасував норму щодо засвідчення документів печаткою аудиторської фірми. Натомість запровадив вимогу проведення аудиту та подання звіту аудитора з урахуванням Міжнародних стандартів аудиту.
Відтепер банки подаватимуть до НБУ не лише письмовий звіт про роботу підрозділу внутрішнього аудиту банку, але й його електронну копію (сканкопію).
Постановою 105 вносяться зміни до Положення про порядок подання банками до НБУ звіту аудитора за результатами щорічної перевірки фінансової звітності (Положення № 389) та до Положення про організацію внутрішнього аудиту в банках України (Положення № 311).
Матеріали за темою
Відсьогодні Нацбанк пом’якшує низку обмежень
29.12.2023
Банки заробили удвічі більше у 2023 році
07.12.2023
НБУ встановив облікову ставку на рівні 16%
27.10.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!