Британська авіакомпанія пообіцяла протягом року заохочувати ввічливих пасажирів. Пільги отримають мандрівники, які при бронюванні рейсу по телефону коректно спілкуватимуться з персоналом.
В обмін на ввічливість пасажирам дозволять безкоштовно пересісти на просторіше сидіння в літаку (ця послуга у Monarch Airlines коштує £50). Крім того, таких клієнтів реєструватимуть на рейс раніше від визначеного часу.
Кожен зі співробітників клієнтської служби авіакомпанії отримає право на 10 подібних заохочень на тиждень. Працівники будуть самі вирішувати, хто з пасажирів заслужив пільги, повідомляє The Telegraph.
Представники британського перевізника пояснили, що розгорнули таку кампанію з метою популяризації таких цінностей, як благородство, ввічливість і взаємна повага.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!