В Україні бракує рейтингів, заснованих на об’єктивних даних. Є схожі продукти, які нажаль не долають цінового порогу рейтингових видань. Рейтинг ЮФ за фінансовими показниками, взятими у податкової, також не має сенсу з огляду очевидну недостовірність.
Про це в інтерв’ю виданню «Закон і Бізнес» розповіла радник з комунікацій Асоціації правників України Ірина Химчак.
За її словами, рейтинг повинен відбирати тільки ті юридичні фірми, які конкурують між собою за однаковий тип клієнтів. Порівнювати фірму, яка продає послуги судового захисту в кримінальних справах, і фірму, котра представляє інтереси іноземних банків у транзакціях на міжнародних ринках капіталів, не має сенсу і практичної користі ні для споживачів юридичних послуг, ні для самих фірм.
«В Україні бракує рейтингів, заснованих на об’єктивних даних. Є схожі продукти. Існують списки M&A проектів у Thomson Reuters та Mergermarket, однак за останні кілька років українські M&A-проекти настільки незначні, що не долають цінового порогу цих рейтингових видань. Проекти юридичних фірм складає СEE Legal Meters, проте і там ранжування відсутнє», — розповіла І.Химчак.
Крім того вона зазначила, що рейтинг юридичних фірм за фінансовими показниками, взятими в органах фіскальної служби, проводити також не має сенсу з огляду на його очевидну недостовірність.
Повний текст інтерв’ю з Іриною Химчак щодо підходів, які необхідно використовувати власникам юридичних компаній для залучення нових клієнтів та втримання наявних читайте у новому номері «Закон і Бізнес».
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!