ЄС дає 5—10 років на коригування назв «конфліктних» товарів
Старий світ за¬пропонував Києву дати українським виробникам час на перехідний період, аби вирішити проб¬лему географічних назв виробленої продукції.
«Ми подивимося на цю пропозицію через призму того, що за географічні назви нам потрібен доступ на ринок. У цьому світлі ми будемо робити зустрічні пропозиції з урахуванням інтересів наших виробників», — повідомив представник торговельно-економічного відомства Валерій П’ятницький після закінчення чергового раунду переговорів між Україною і ЄС щодо зони вільної торгівлі.
Чиновник пояснив, що в цей перехідний період українські виробники мають провести ребрендинг виробленої продукції своїм коштом, без гарантії потрапити на європейський ринок. «Виробники повинні нести витрати на ребрендинг своєї продукції, а через 10 років у вас не буде права продавати ці продукти ні на своєму ринку, ні експортувати в ЄС, ні в треті країни», — спрогнозував В.П’ятницький. У зв’язку з цим він висловив упевненість, що в майбутній угоді має бути зафіксований механізм, котрий ви¬значить, «яким чином ці компанії отримають ресурси для ребрендингу», зокрема, у вигляді технічної допомоги та інших можливостей.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!