Радник АО «Спенсер і Кауфманн» Тетяна Харебава розповіла про «інтелектуальні» межі використання інтернет-засобів просування бізнесу в рамках доповіді «E-конкуренція v. інтелектуальна власність» під час круглого столу «Інтелектуальна власність у сфері IT».
Зокрема, Т.Харебава окреслила основні засоби просування бізнесу в Інтернеті, а також розглянула кілька знакових рішень іноземних та міжнародних судів, що ілюструють глобальні підходи до вирішення правових питань щодо застосування цих засобів.
Так, з приводу використання тотожних позначень Європейський суд справедливості у рішенні «Louis Vuitton v Google» від 23.03.2010 встановив, що рекламодавець порушує права інтелектуальної власності при використанні чужої торгової марки. Водночас Google не несе відповідальності за порушення прав на торгову марку, але відповідатиме, якщо, дізнавшись про незаконність діяльності рекламодавця, не видалив/унеможливив доступ до таких даних. Про незначні помилки та загальновідомі торгові марки цей же суд висловився у рішенні у справі «Interflora v Marks & Spencer» від 22.09.2011.
Матеріали за темою
ЮК ADER HABER успішно захистила інтереси міжнародного лідера у сфері харчових та агротехнологій
12.04.2024
ADER HABER – юридичний радник фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві
16.01.2024
Barristers змінює партнерський склад
05.12.2023
Пункт підтримки адвокатів відкрили в Києві
28.02.2023
Адвокати випустили «Молитву солдата»
24.02.2023
В ADER HABER новий партнер
22.02.2023
АПУ шукає фахівців з військового права
08.02.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!