Кінець реклами буде відомий заздалегідь
Народні обранці вирішили зменшити обурення тих телеглядачів, яких дратує реклама, точніше, порядок її показу, зобов’язавши телеканали зазначати час її завершення.
Парламент прийняв за основу законопроект «Про внесення змін до закону «Про рекламу» (щодо визначення часу закінчення переривання телевізійної програми)» (№6429). За прийняття ініціативи проголосували 309 депутатів.
Як повідомляється в пояснювальній записці до документа, прийняття новації зумовлене необхідністю враховувати інтереси глядачів щодо впорядкування переривання рекламою трансляції.
На думку авторів ініціативи, останнім часом рекламна пауза з 17 до 22 год., саме під час трансляції теле- та кінофільмів, значно збільшилася (практично кожні 20 хв.). Така трансляція, як правило, порушує п.3 ч.2 ст.13 закону «Про рекламу» та п.1 ст.14 Європейської конвенції по транскордонному телебаченню, згідно з якими реклама має розміщуватися таким чином, щоб не завдавати шкоди цілісності та змісту програми.
Втім, нардепам доведеться поспішити прийняти проект у цілому, аби, зустрічаючи Новий рік перед телеекранами, знати, коли закінчиться рекламна пауза.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!