У разі реалізації чергової законодавчої ініціативи українські водії змушені будуть скоротити максимальну швидкість руху своїх автівок на 15 км/год.
Йдеться про законопроект №4275 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення системи управління у сфері організації та безпеки дорожнього руху", що недавно з'явився у парламенті. Документ передбачає зміни до Кодексу про адміністративні правопорушення, якими знижується ліміт перевищення швидкості, після якого настає адміністративна відповідальність.
Сьогодні діє норма, яка передбачає покарання за перевищення швидкості більш як на 20 км. на годину. Проектом же пропонується зменшити цю цифру до 5 км/год. Таким чином, водії, які традиційно їздять на максимально допустимій межі (особливо за містом), змушені будуть переглянути свій швидкісний режим.
Разом із тим, депутати не планують змінювати покарання за перевищення швидкості, а тому, у разі схвалення цього документу, воно залишиться таким як і зараз - штраф в розмірі 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 50 штрафних балів.
Однак, лише цим проект не обмежується.
Його автори вважають, що Україні потрібен єдиний орган, який відповідатиме за організацію дорожнього руху, а тому вони пропонують створити Національне агентство з питань організації та безпеки дорожнього руху.
Створити Агентство пропонують шляхом реорганізації Державної служби з безпеки на транспорті Мінінфраструктури, Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем МВС та Українського медичного центру безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій МОЗ. Водночас проект не передбачає перехідного періоду для передачі повноважень агентству та власне його створення.
Проектом передбачені наступні повноваження Агентства:
- визначає єдиний порядок організації дорожнього руху та його безпеки, а також здійснює його подання на затвердження Кабміну;
- координує діяльність центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у сфері організації та безпеки дорожнього руху, в тому числі шляхом видання нормативно-правових актів, обов’язкових до виконання;
- погоджує єдині вимоги щодо проектування, будівництва, реконструкції, ремонту, утримання та охорони автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів, затвердженні програм їх будівництва, в частині організації та безпеки дорожнього руху;
- погоджує єдині вимоги щодо конструкції та технічного стану транспортних засобів, що експлуатуються в України, в частині організації та безпеки дорожнього руху;
- формує власні бази даних, а також має оперативний доступ до баз даних інших державних органів та органів місцевого самоврядування, що пов’язані з організацією та безпекою дорожнього руху;
- здійснює профілактичну та просвітницьку діяльність у галузі дорожнього руху та його безпеки тощо.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!