19 березня 2016 року в 10:00 в Києві розпочнеться спільний майстер-клас від правників, які розкажуть про юридичний бізнес в кризу або як залучити клієнтів.
Як повідомили «ЗіБ» в ААУ,зокрема, на заході розкажуть як заощадити бюджет на маркетинг і оптимізувати операційні витрати, а також як активніше використовувати безкоштовні інструменти маркетингу і PR.
Спікерами майстер-класу виступлять: юрист, PR-фахівець, керівник маркетингового агентства "Lipsky Marketing Group" Олександр Липський та юрист, професійний маркетолог, засновник Школи юрмаркетінгу Олексій Кравченко.
За підсумками заходу буде можливість дізнатись:
- Як оптимізувати свою присутність онлайн;
- Як доцільно розподіляти ресурси на PR і маркетингові кампанії;
- Як зробити маркетинг юркомпанії (адвокатського об'єднання) ефективніше;
- Як стати ближче до клієнтів;
- Як перейти на новий професійний рівень;
- Як зробити корпоративний веб-сайт більш відвідуваним;
- Як ефективніше керувати своєю командою;
- Як оптимізувати операційні витрати.
Для учасників з інших країн і населених пунктів буде здійснюватися онлайн-трансляція і взяти участь можна віддалено. А також всі учасники майстер-класу отримають відеозапис. Кількість місць в залі обмежена.
Більш детальна інформація та реєстрація за посиланням.
Матеріали за темою
ЮК ADER HABER успішно захистила інтереси міжнародного лідера у сфері харчових та агротехнологій
12.04.2024
ADER HABER – юридичний радник фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві
16.01.2024
Barristers змінює партнерський склад
05.12.2023
Пункт підтримки адвокатів відкрили в Києві
28.02.2023
Адвокати випустили «Молитву солдата»
24.02.2023
В ADER HABER новий партнер
22.02.2023
АПУ шукає фахівців з військового права
08.02.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!