Антимонопольний комітет визнав у Айболиті медпрацівника
Арбітражний суд Комі услід за республіканським управлінням Федеральної антимонопольної служби Росії заборонив автосалону використовувати в рекламі своїх послуг образ персонажа казки Корнія Чуковського — доктора Айболита, визнавши його медпрацівником.
Як повідомляє прес-служба антимонопольного органу, в березні 2014 року в одній із газет Сиктивкара з’явилося оголошення: «Сервісна акція «Весняний автоімунітет». Їздіть легко на здоровому авто!». Реклама супроводжувалася зображенням мультиплікаційного доктора Айболита і слоганом «Підвищити імунітет свого автомобіля ви можете в сервісному центрі».
УФАС порушило справу щодо автосервісу за ознаками порушення рекламного законодавства, згідно з яким використання образів лікарів і медпрацівників можливе тільки в рекламі медичних товарів і засобів гігієни або у разі її розміщення в друкарських виданнях для медичних і фармацевтичних працівників.
Антимонопольний орган у вересні того ж року визнав рекламу неналежною, а автосервіс таким, що порушив ст. 5 закону про рекламу.
У свою чергу компанія звернулася до арбітражного суду з вимогою відмінити рішення, наполягаючи на тому, що мультиплікаційний герой не може зараховуватися до образів медпрацівників. Проте суддя, розглянувши матеріали справи, підтвердив правоту антимонопольного органу.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!