Чи можна непомітно поцупити халат з готелю й спустошити міні-бар?
Що найчастіше крадуть з готелів? Чи є в персоналу універсальний ключ від сейфів у номерах? Тільки експерти тревел-індустрії можуть дати відповіді на ці та інші запитання мандрівників. Джейкоб Томський, котрий раніше працював у двох готелях у США, опублікував книжку про індустрію гостинності, в якій задовольнив цікавість туристів.
Що найчастіше цуплять з готелів?
«Все, що не прибите цвяхами», — запевнив Дж.Томський. Кошики для сміття, підковдри, універсальні пульти дистанційного керування — будь-який предмет у номері може здатися туристові гідним сувеніром.
Багатьом хочеться забрати з номера пухнастий білий халат з логотипом готелю. Автор Heads in Beds наголосив, що нічого нереального немає, й деякі гості примудряються привласнити банну екіпіровку непомітно. Він і сам знає один спосіб: «В’їжджаєте в номер, берете халат і кладете його у валізу. Потім дзвоните на ресепшн і кажете, що в номері немає халата. Навряд чи вони стануть перевіряти ваш багаж, чи не так?»
А самі готельєри щось виносять?
Персонал готелів, утім, поводиться не краще за відвідувачів, якщо вірити Дж.Томському. Експерт розповів, що зазвичай для відвідувачів замовляється широкий асортимент косметичних засобів, а в номери потрапляє не все:
«У гарному готелі для постояльців є і тапочки, і бритви, і крем для гоління, і зубна паста, і міні-дезодоранти. Інша справа, що деякі із цих речей потрібно попросити самому на ресепшн».
Джейкоб зізнався, що любив забирати додому маленькі шоколадки, які зазвичай кладуть покоївки на подушки чи тумбочки біля ліжок. «Жодна з моїх домашніх вечірок з 2000 до 2004 року не обходилася без них», — згадує колишній готельєр.
Що буде, якщо обманути про випите з міні-бару?
Оскільки в готелю, як правило, є номер кредитної картки постояльця, логічно припустити, що, виявивши факт неоплати спожитих з міні-бару напоїв і закусок, працівники стягнуть потрібну суму. Дж.Томський каже, що це не зовсім так: готель’єри можуть подумати, що відсутність того чи іншого предмета в міні-барі — їхня помилка: «Міні-бар — найбільш уразлива система в готелі. Людський чинник часто призводить до помилок при заповненні холодильника. Працівникам іноді доводиться годинами підраховувати, аби звести кінці з кінцями. Їх більше непокоїть, яке враження у вас залишилося про готель і чи ви повернетеся, ніж те, чи з’їли ви той шоколадний батончик».
Джейкоб зізнався, що міні-бар завжди невигідний гостю: товари купуються за низькою ціною, а тарифікуються за абсурдною.
Чи може готельєр відчинити сейф у кімнаті?
І так і ні. Інструмент для відкриття сейфа є в менеджера із служби безпеки готелю, щоб скористатися ним на прохання гостя, котрий забув пароль. Але в решти готельєров немає жодних відмичок і універсальних ключів, запевнив Дж.Томський.
«Я завжди раджу мандрівникам класти цінності в сейф у номері», — відзначив експерт.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!