Робоча група працюватиме над проектом постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності».
Таке рішення було прийнято на засіданні спільної робочої групи з розробки проектів нормативно-правових актів у сфері електронного цифрового підпису, повідомляє „ЗіБ” з посиланням на Мін’юст.
За результатами розгляду питань ухвалено рішення:
- розробити проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності» та розмістити його на офіційних сайтах Міністерства юстиції України та центрального засвідчувального органу, сторінці центрального засвідчувального органу в соціальній мережі Facebook, з метою отримання зауважень та пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань.
-опрацювати у робочому порядку питання щодо встановлення термінів усунення порушень вимог наказу Міністерства юстиції України та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 20 серпня 2012 року № 1236/5/453 «Про затвердження вимог до форматів, структури та протоколів, що реалізуються у надійних засобах електронного цифрового підпису» та розглянути його на наступному засіданні спільної робочої групи з розробки проектів нормативно-правових актів у сфері електронного цифрового підпису.
Матеріали за темою
Тепер в Дії доступні документи про освіту
22.03.2024
Школярів Каталонії залишать без смартфонів
17.02.2024
Посадовця НАН підозрюють у вимаганні хабаря
24.01.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!